مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-19ورزشي

قارداشی: متقاضی اعزام کامل تنیس روی میز به بازی های آسیایی هستیم


رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.

- مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور در نشست تخصصی برگزار شده با تیم کارشناسی - متشکل از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش - در مورد مسائل مطرح در این نشست و نتایج آن توضیح داد.

وی گفت: در این نشست برنامه های اردویی و اعزام های تیم های ملی مردان و بانوان تا زمان حضور در بازی های آسیایی هانگژو و نهایت بازی های المپیک2024 پاریس از طرف فدراسیون تشریح شد ضمن اینکه گزارشی هم از شرایط کلی ملی پوشان، آمادگی آنها، اسپانسر و همچنین شرایط کسب سهمیه برای المپیک ارائه شد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه سرمربیان تیم های ملی مردان و بانوان در این نشست شرکت نداشتند، خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بر حضور مربیان بود، بعد مقرر شد که آنها به صورت آنلاین کنار ما باشند اما در نهایت حضور مربیان منتفی شد.

بنابراین در نشست های تکمیلی که با حضور آنها برگزار خواهد شد در مورد مسائل فنی به صورت دقیق بحث و بررسی خواهد شد اما در این نشست هم بر اساس گزارش های ارائه شده ، ارزیابی های اولیه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارداشی: متقاضی اعزام کامل تنیس روی میز به بازی های آسیایی هستیم

قارداشی: متقاضی اعزام کامل تنیس روی میز به بازی های آسیایی هستیم