مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 00:152022-12-18سياسي

آموزش در حوزه چاپ و نشر اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است


مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش در حوزه چاپ و نشر از اولویت های این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: صنعت چاپ در چرخه تولید نقش محوری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ابراهیمی در دیدار با چاپخانه داران شهرستان اراک گفت: استان مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر است و باعث افتخار است که حضرت امام خمینی (ره) از این استان و شهرستان خمین برخواسته اند و دنیا را متحول کردند.

مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استان مرکزی قطب صنعت کشور است و صنعت چاپ می تواند تکمیل کننده سایر صنایع موجود در این استان باشد؛ چاپ می توانند در استان مرکزی از پویایی و نشاط خوبی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون صنعت چاپ به دلیل شرایط نامناسب ناوگان و مسائل دیگر مانند تحریم ها صنعت فرسوده ای شده ادامه داد: صنعت چاپ صنعتی گران است و سرمایه گذاری قابل توجهی در این حوزه لازم دارد.

ابراهیمی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی صنعت چاپ پیگیری های ویژه ای برای جامعه صنفی چاپخانه داران انجام می دهد؛ مجمع اتحادیه های تخصصی و مستقل چاپخانه ها در کشور تشکیل شده و یکی از برنامه های این حوزه لزوم آموزش در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در حوزه چاپ و نشر اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

آموزش در حوزه چاپ و نشر اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است