مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 00:002022-12-18اجتماعي

مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه خودکشی در کرمانشاه، گفت: مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه شامگاه یکشنبه در نشست پیشگیری از خودکشی با اشاره به نیاز کار مضاعف در حوزه آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: حتی جامعه مطلوب نیز نیاز دارد برای ثبات و پایداری در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت کند.

وی با ذکر مثال هایی در خصوص اتصال زنجیروار آسیب های اجتماعی، افزود: نمی شود در حوزه آسیب های اجتماعی به یک حوزه خاص توجه کرد و نسبت به بقیه بی تفاوت بود چون اکثر آسیب ها به صورت زنجیروار به هم متصل هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به اهمیت پیشگیری در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: همه ما در حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی نقش داریم و باید در حوزه پیشگیری تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی با اشاره به خودکشی به عنوان یک معضل اجتماعی، خاطرنشان کرد: حتی آمار یک خودکشی هم زیاد است و باید جلوی آن گرفته شود و در این حوزه پیشگیری از نیازهای ضروری و قطعی است.

محمدی ادامه داد: امیدواریم مجموعه استانداری کرمانشاه به معضل خودکشی نگاه ویژه ای داشته باشد و اعتبارات ویژه ای برای کاهش آمار و پیشگیری در این حوزه تخصیص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است

مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است