مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-18اجتماعي

آلودگی هوا پروژه های عمرانی کرج را تعطیل کرد


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به تداوم و تشدید پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اشاره و گفت: تشدید آلودگی هوا سبب تعطیلی کارگاه های پروژه های عمرانی در سطح شهر شده است.

- سید مرتضی اعتصامی، عضو شورای شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: امروز آغاز هفته دومی است که براثر مخاطرات و تشدید آلودگی هوا فعالیت مردم در فضای آزاد تعطیل شده است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به کوتاهی صورت گرفته مدیران ادوار گذشته در بحث کنترل کاهش آلودگی هوا اشاره و تصریح کرد: ای کاش کنتوری طراحی می شد تا کوتاهی های صورت گرفته در خصوص عدم توجه و بارگذاری های خارج از ضابطه طرح تفصیلی در دوران گذشته محاسبه و بررسی کرد که علت انحراف از بودجه ناوگان حمل و نقل عمومی در طی سالیان گذشته چه بوده و در کجا هزینه شده است.

اعتصامی بیان کرد: متاسفانه مصادف شدن شدت آلاینده ها با دوران شورای ششم لطمات زیادی به فعالیت های پروژه های عمرانی وارد و باعث تعطیلی کارگاه های عمرانی شهری شده و شورای ششم را زیر سئوال برده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها گفت: این مورد جزو انباشت ترک فعل هایی است که در ادوار گذشته صورت گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا پروژه های عمرانی کرج را تعطیل کرد

آلودگی هوا پروژه های عمرانی کرج را تعطیل کرد