مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-18سياسي

برگزاری پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور


با حمایت مرکز راهبردی فناوری ها همگرا، پنجمین رویداد بینشانه پس از دو سال برگزاری به صورت آنلاین به دلیل شرایط کرونایی، پنج شنبه 24 آذرماه 1401 از ساعت 9 الی 13 در سالن کوشک هنر باغ کتاب تهران به صورت حضوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری فناوری نانو، پنجمین رویداد بینشانه با شرکت بیش از 250 نفر از  فناوران، محققان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و با حضور تنی چند از مسئولان کشوری برگزار شد.

در ابتدای رویداد حق جوی جوانمرد، رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا، پس از خوشامدگویی به حضار، درمورد اینکه چطور یک رویای مشترک ممکن است باعث شود افراد با گرایش ها وتخصص های مختلف باهم انس بگیرند، گفتگو و همدلی کنند و به یک نقشه مشترک برای محقق شدن اهدافشان برسند، به بیان دیگر به رشد یکدیگر و تحقق هدف هم آفرینی متعهد باشند، صحبت کرد.

وی افزود: برای تحقق یک کار گروهی میان رشته ای باید وقت و انرژی گذاشت.

رابطه های خوب، رابطه هایی نیستند که در آن ها هیچ تعارضی بوجود نمی آید، بلکه آن هایی هستند که افراد باهم صبوری کرده و رنج بزرگ شدن یکدیگر را تحمل می کنند و پای حفظ آن آرمان می ایستند، بنابراین همکار تیمی خوب بودن بیش ازآن­که یک استعداد ذاتی باشد، یک مجموعه مهارت است که باید آن را فرا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور

برگزاری پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور