مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 23:002022-12-18سياسي

مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند


ضیاءآباد پرورش دهنده بسیاری از افتخار آفرینان استان قزوین است و این موضوع مسئولیت مسئولان را در خدمت رسانی به مردم حساس تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش ضیاءآباد اظهار کرد: شهر ضیاءآباد پرورش دهنده بسیاری از افتخار آفرینان این استان است و به نسبت جمعیت، این تعداد از مفاخر در یک جغرافیا نشان دهنده عمق پیشرفت فرهنگی و ریشه منابع کارآمدی نیروی انسانی است که افتخاری برای استان قزوین به حساب می آید.

وی افزود: تدیّن مردم، پیشرفت های دینی و علمی و همچنین ایثارگری مردم ضیاءآباد در طول تاریخ قابل توجه بوده است و این موضوع مسئولیت مسئولان را در خدمت رسانی به مردم حساس تر می کند.

اعلایی گفت: بیشتر مسائلی که در شرایط فعلی در بخش ضیاءآباد باید در کانون توجه قرار بگیرد توسط مسئولان در این جلسه مطرح شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در شرایط پیش رو برخی از مسائل در آستانه بحران قرار دارد که باید با تدابیری همراه باشد، موضوعاتی که مهم ترین آن شامل آب می شود و باید برای برون رفت از این بحران برنامه ریزی های مختلفی صورت گیرد.

وی افزود: حجم مصرف حامل های انرژی گاز و برق در این ایام به دلیل بالابودن حجم مصرف و پایین آمدن دما افزایش پیدا می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند

مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند