مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 22:062022-12-18فرهنگي

وجودشخصیت های وارسته مانندآیت الله آقاضیاالدین یک مزیت فرهنگی است


معاون فرهنگی و امور رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود شخصیت های وارسته همانند آیت الله «آقاضیاالدین» را یک مزیت فرهنگی دانست که باید به نسل جوان معرفی شوند.

- اراک- معاون فرهنگی و امور رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود شخصیت های وارسته همانند آیت الله آقاضیاالدین را یک مزیت فرهنگی دانست که باید به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر احمدوند یکشنبه در آیین نخستین پیش کنگره بین المللی آیت الله عظمی آقاضیاالدین عراقی که در سالن پیامبر اعظم استانداری اراک برگزار شد، افزود: نکوداشت بزرگان و اندیشمندان به خصوص در حوزه علوم دینی شکوفاسازی هویت تاریخی جوامع را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: تشکیل این محافل و وجود شخصیت های وارسته همچون آیت الله آقا ضیاالدین عراقی، یک مزیت فرهنگی است که باید برای نسل جوان معرفی شود چرا که این مهم از بروز آسیب ها جلوگیری می کند؛ معرفی ابعاد شخصیتی عالمان دینی جامعه را در برابر بحران های فرهنگی و اجتماعی حفظ می کند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تکریم عالم، علم و تجلیل از بزرگان از وظایف اصلی مردم و مسئولان است و تکریم و معرفی بیشتر شخصیت ممتازی به جامعه علمی چون آقاضیاءالدین که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان مرکزی به ایشان اشاره داشتند، امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجودشخصیت های وارسته مانندآیت الله آقاضیاالدین یک مزیت فرهنگی است

وجودشخصیت های وارسته مانندآیت الله آقاضیاالدین یک مزیت فرهنگی است