مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-18فرهنگي

محصول محوری مبنای توزیع کاغذ است نه سهمیه بندی


مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد وزارت ارشاد در دولت سیزدهم بر مبنای سهیمه بندی نیست، گفت: توزیع کاغذ در حوزه چاپ و نشر براساس محصول محوری و تولیدمحوری صورت می گیرد و بر مبنیای سهمیه بندی و علی السویه نیست.

- علی اکبر ابراهیمی یکشنبه 27 آذرماه 1401 در نشستی با چاپخانه داران و فعالان صنعت چاپ در سالن جلسات اداره ارشاد ساوه اظهار کرد: ارزیابی محصول تولیدی در حوزه چاپ و نشر موجب خواهد شد تا بررسی دقیقی از میزان مصرف کاغذ یک محصول تولیدی انجام و بر همین مبنا توزیع انجام شود و اینطور نیست که توزیع کاغذ به صورت سهمیه بندی انجام شود.

وی در ادامه گفت: استان مرکزی قطب صنعت کشور بوده و ظرفیت های متعددی را در حوزه صنعت چاپ به عنوان صنعت راهبردی و مکمل سایر صنایع دارد و این صنعت می تواند خدمات لازم را در حوزه های گوناگون چاپ به صنعتگران ارائه دهد.

وی با بیان اینکه صنعت چاپ باید متناسب با زمان و مکان رشد و توسعه یابد، افزود: مشکلاتی در تامین زیرساخت برای رونق صنعت چاپ وجود دارد و برخی موانع نظیر هزینه بالای تمام شده چاپ و عدم افزایش قیمت عرضه، نگرانی هابی را در بین فعالان صنعت چاپ ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول محوری مبنای توزیع کاغذ است نه سهمیه بندی

محصول محوری مبنای توزیع کاغذ است نه سهمیه بندی