مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-18اجتماعي

معلمان استان تهران با شیوه های ابتکاری به تعلیم و تربیت بپردازند


استاندار تهران با تاکید بر اینکه توجه به کودکان از بدو ورود به پیش دبستان الزامی و اساس و بنیان کار آموزشی است گفت: معلمان استان تهران با شیوه های ابتکاری به تعلیم و تربیت بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشتیم، ابزار و لوازم را بدون کنترل کافی در اختیار دانش آموزان قرار دادیم و اکنون جبران و ترمیم این خلأ همت بلندی می طلبد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نیاز است که در هر مقطع تحصیلی با شیوه و ابتکاری جریان تعلیم و تربیت را رقم بزنیم گفت: توجه به کودکان از بدو ورود به دوره پیش دبستان الزامی و اساس و بنیان کار آموزشی است.

فخاری ارتباط عاطفی توأم با احترام متقابل بین متعلم و معلم را ضروری دانسته و گفت: دشمن تلاش می کند متعلم و معلم را از هم جدا کند و اولین جبهه ای که مورد ظلم قرار گرفت معلمین بودند، از این رو مهم ترین هدف ما بازگرداندن جریان ارتباط بین متعلم و معلم است.

وی با تاکید به پرهیز از آمار زدگی افزود: باید در یک فضای تربیت درست و به واسطه بازدید از پیشرفت های علمی، پژوهشی، صنعتی مانند مسائل دانش بنیان، حوزه IT، سلول های بنیادین، تسلیحات موشکی و پالایشگاه ها، دانش آموزان را با افتخارات ایران که در منطقه نظیر نداشته و حتی با دنیا در حال رقابت است آشنا کنیم تا بدانند چه مسیری طی شده تا به این نقطه رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان استان تهران با شیوه های ابتکاری به تعلیم و تربیت بپردازند

معلمان استان تهران با شیوه های ابتکاری به تعلیم و تربیت بپردازند