مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-18اقتصادي

ساخت 1455 واحد مسکونی نهضت ملی در کاشان آغاز شد


فرماندار کاشان از آغاز ساخت یک هزار و 455 واحد مسکونی در کاشان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شریف زارعی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند ساخت حدود یک هزار و 455 واحد مسکونی در قالب این طرح در کاشان آغاز شده است.

وی افزود: پس از تأمین زمین و دریافت مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری و دریافت پروانه ها، مرحله نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن کاشان در شهرک خاتم الانبیا در حال اجراست و به مرحله سقف اول رسیده است.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم اجرای نهضت ملی مسکن پیش بینی تأمین 50 هکتار زمین برای ساماندهی پنج هزار واحد مسکونی شده است، تصریح کرد: همچنین در مرحله سوم نیز در حال برنامه ریزی برای الحاق 75 هکتار زمین برای ساخت حدود هشت هزار واحد مسکونی هستیم.

فرماندار کاشان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تابعه این شهرستان گفت: طرح مسکن برای همه ثبت نام کنندگان واجد شرایط اجرا می شود، برنامه ریزی ساخت 96 واحد در شهر قمصر، 28 واحد در شهر جوشقان قالی، 40 واحد در شهر کامو و چوگان و 20 واحد در شهر نیاسر به شکل مجتمع مسکونی تأمین زمین شده و مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1455 واحد مسکونی نهضت ملی در کاشان آغاز شد

ساخت 1455 واحد مسکونی نهضت ملی در کاشان آغاز شد