مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-18سياسي

وجود 105 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: 105 نقطه پرحادثه در استان وجود دارد که رفع آنها نیازمند اعتبارات ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی، امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری لرستان و تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری این استان، اظهار داشت: در 26 آذر سال 62 که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود و از طرفی نیاز بود کالاهای کشتی ها در بنادر تخلیه شوند، امام خمینی (ره) فرمان جهاد کامیون داران را صادر و کامیون داران به فرمان ایشان لبیک گفتند لذا در سال 76، شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را با عنوان روز حمل و نقل، رانندگان و راهداری نام گذاری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار راننده دارای کارت هوشمند در استان فعالیت دارند، گفت: راهداران عمدتاً در دوران دفاع مقدس و جبهه سنگرساز بی سنگر بودند و در آن زمان در حوزه پشتیبانی جبهه، جابجایی رزمندگان و بازگشت اسرا در صحنه بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه عوامل راهداری در ایام نوروز، تعطیلات تابستان و اربعین در راستای تسهیل تردد ناوگان حمل و نقل، تلاش می کنند، افزود: روکش راه ها، نگهداری راه های اصلی و فرعی و احداث روشنایی، از عمده فعالیت های راهداری است کما اینکه در حال حاضر 560 میلیارد تومان قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 105 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان

وجود 105 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان