مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-18اقتصادي

ایجاد پنجره واحد زمین برای رفع زمین خواری و تصرف اراضی ملی


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از ایجاد پنجره واحد زمین برای برای رفع دغدغه زمین خواری و همچنین اجرای طرح آبخیزداری در سطح گسترده طی یک برنامه 10 ساله خبر داد.

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از ایجاد پنجره واحد زمین برای برای رفع دغدغه زمین خواری و همچنین اجرای طرح آبخیزداری در سطح گسترده طی یک برنامه 10 ساله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی نوبخت امروز (27 آذر) در نشست ایران سرسبز، ایران قوی با تاکید بر اینکه ایران از 13 اقلیم جهانی، 11 اقلیم را دارد، اظهار کرد: ایران حتی با قرار گرفتن در حصار تنگ تحریم ها نیز توانمندی این را دارد که استقامت خود را حفظ کند.

وی افزود: طبیعت ایران به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی آسیب دیده است ولی ما سرباز وطن هستیم و باید با توجه به آموزش هایی که دیدیم از عرصه های منابع طبیعی حفاظت کنیم.

باید در این راستا، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را از بنگاه بودن خارج کنیم و با هدف حفظ و ارتقاء کمی و کیفی پوشش گیاهی برنامه ریزی کنیم و یک برنامه پنج ساله نیز آماده شده است و برنامه هفتم و هشتم نیز در آن می گنجد.

نوبخت ادامه داد: ما تمام فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دادیم و برخلاف مشکلاتی که وجود دارد ما می توانیم برنامه کاشت نهال را دو ساله نیز به اتمام برسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پنجره واحد زمین برای رفع زمین خواری و تصرف اراضی ملی

ایجاد پنجره واحد زمین برای رفع زمین خواری و تصرف اراضی ملی