مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-18سياسي

2500 واحد اقتصادی راکد و نیمه تعطیل احیا شد


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در یک سال اخیر 2 هزار و 560 واحد اقتصادی نیمه تعطیل و راکد به کمک نیروهای مردمی احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، سید امیر حسین مدنی دبیر شورایعالی جهاد سازندگی در اولین گردهمایی بزرگ جهاد حوزه تعلیم و تربیت با عنوان جهادگران تربیت گفت: باتوجه به لزوم افزایش مشارکت مردم در سازندگی و پیشرفت کشور و همچنین تعدد نهادهایی که در حوزه روستایی و مناطق محروم مشغول به کار هستند شورایعالی جهاد سازندگی تشکیل شد که جمعی از جهادگران برجسته کشور نیز علاوه بر نهادها و سازمانهای دولتی بعنوان اعضای حقیقی در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه ما در شورایعالی جهاد سازندگی دو کار اصلی را قرار است به انجام برسانیم گفت: جهاد تولید و جهاد تبیین از مهمترین اقدامات ما در این شوراست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حوزه جهاد تولید مسکن با استفاده از ظرفیتهای مردمی در حوزه مسکن در حال ساخت شهرکهای معیشتی هستیم گفت: در حوزه جهاد تولید کالا نیز امسال در حوزه نوشت افزار داخلی کار ویژه ای را برای محرومین آغاز کردیم و همچنین در بخش تولید انرژی های نو 110 هزار پنل خورشیدی در حوزه مناطق محروم را در یک سال قرار است راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 واحد اقتصادی راکد و نیمه تعطیل احیا شد

2500 واحد اقتصادی راکد و نیمه تعطیل احیا شد