مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-18اقتصادي

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می شود


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و مواد غذایی در آستانه شب یلدا افزایش خواهد یافت.

وی افزود: از دستگاه های اجرایی ذیربط در تنظیم بازار استان کرمانشاه خواسته ایم که نظارت ها و حضور خود را در بازار گسترش دهند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید برای آسایش مردم نهایت تلاش خود را به کار بگیریم، تصریح کرد: معیار دستگاه نظارتی استان برای تمام کالاها سامانه 124 است و از مردم استان هم می خواهیم که در این زمینه با دستگاه های نظارتی برای اعلام هر گونه گرانفروشی همکاری داشته باشند.

محمدی همچنین بر ایجاد و توسعه وستا بازار در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: توسعه این مکان ها علاوه بر اینکه در تنظیم بازار مؤثر است در توزیع بهتر کالاها نیز تأثیر گذار خواهد بود.

وی بر ایجاد و توسعه روستابازار در استان کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: توسعه این مکان ها علاوه بر اینکه در تنظیم بازار مؤثر است در توزیع بهتر کالاها نیز تأثیر گذار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می شود

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می شود