مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-18حوادث

وقوع 3 حادثه پلیسی در شاهرود/ پدر در راه ساخت خانه جان باخت


فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع3حادثه طی 24 ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد 60 ساله مهمترین آن ها را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی کریمی غروب یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود با بیان اینکه سقوط بالابر از ساختمان نیمه کاره مرگ فرد 60 ساله را به همراه داشته است، ابراز داشت: در پی وقوع این حادثه مأموران کلانتری بسیج 12 و پلیس آگاهی شاهرود بلافاصله به محل صحنه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مرد به همراه دو فرزندش در حال ساخت خانه برای دیگر فرزند خانواده بوده است، افزود: متأسفانه عدم مهار صحیح بالابر منجر به سقوط و وقوع مرگ دلخراش برای پدر خانواده می شود که اندکی رعایت اصول ایمنی می توانست از بروز این حادثه تلخ پیشگیری کند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: بار این خودرو آجیل خارجی بود که با توجه به محموله مذکور راننده از داشتن مدارک لازم حمل آنها اظهار بی اطلاعی کرد و خودرو توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 3 حادثه پلیسی در شاهرود/ پدر در راه ساخت خانه جان باخت

وقوع 3 حادثه پلیسی در شاهرود/ پدر در راه ساخت خانه جان باخت