مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-18اقتصادي

زمستان گرم با کاهش مصرف گاز محقق می شود


مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران باتأکیدبراینکه مصرف بهینه گازباید به عزمی جدی باهمکاری همه دستگاه ها به فرهنگ تبدیل شود، گفت: - با کاهش 10 درصدی مصرف گاز از زمستان عبورخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی در نشست مدیریت بحران شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: متأسفانه مسائل مختلفی از جمله نوع و نحوه ساخت و ساز ساختمان ها، استفاده نادرست از گاز طبیعی، نبود آگاهی و … سبب هدررفت انرژی می شود.

وی با تأکید بر اینکه مصرف بهینه گاز هم باید مانند موضوع کمربند ایمنی با یک عزم جدی از سوی همه دستگاه ها به صورت یک فرهنگ، نهادینه شود، افزود: گاز طبیعی نسبت به دیگر سوخت های فسیلی از آلایندگی کمتری برخوردار است و کاهش مصرف آن می تواند سبب کاهش آلودگی هوا شود؛ به همین دلیل مطلوب است که مشترکان گاز طبیعی با مصرف بهینه گاز در این امر، کوشا باشند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین با بیان اینکه اولویت شرکت ملی گاز ایران، تأمین گاز بخش خانگی است، تصریح کرد: با صرفه جویی در مصارف خانگی و اداره های دولتی و اماکن عمومی می توانیم نیاز بخش نیروگاهی و صنایع را نیز تأمین کنیم و طرح پایش مصرف گاز اداره های دولتی و اماکن عمومی در کشور در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان گرم با کاهش مصرف گاز محقق می شود

زمستان گرم با کاهش مصرف گاز محقق می شود