مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-18ورزشي

رونمایی از ترکیب آرژانتین و فرانسه برای فینال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ترکیب دو تیم آرژانتین و فرانسه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

دیده دشان ترکیب ابتدایی فرانسه برای این دیدار را اعلام کرد که به شرح زیر می باشد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ترکیب دو تیم آرژانتین و فرانسه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

دیده دشان ترکیب ابتدایی فرانسه برای این دیدار را اعلام کرد که به شرح زیر می باشد: هوگو لوریس (دروازه بان)، رافائل واران، دایوت اوپامکانو، تئو هرناندز، ژول کونده، آنتوان گریزمان، اورلین شوامنی، آدرین رابیوت، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله و کیلیان ام باپه.

لیونل اسکالونی ترکیب ابتدایی آرژانتین برای این دیدار اعلام کرد که به شرح زیر میاشد امیلیانو مارتینز، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، ناهوئل مولینا، مارکوس آکونیا، رودریگو دی پائول، آلکسیس مک آلیستر، انزو فرناندز، خولین آلوارز، آنخل دی ماریا و لیونل مسی پا به دیدار نهایی جام بیست و دوم خواهد گذاشت.

لیونل اسکالونی برای این مسابقه یک سورپرایز دارد و آنخل دی ماریا که پیش از این به دلیل مصدومیت در دور حذفی فقط چند دقیقه بازی کرده بود، به ترکیب اصلی آمد تا آرایش آلبی سلسته در این مسابقه 3-3-4 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ترکیب آرژانتین و فرانسه برای فینال

رونمایی از ترکیب آرژانتین و فرانسه برای فینال