مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:012022-12-18اقتصادي

گزارش ایسنا از ستاد تنظیم بازار قزوین/ از بازار شب چله تا موضوع دارو


در ستاد تنظیم بازار استان قزوین که امروز 27 آذر برگزار شد، چالش های گرانی گوشت، دارو و سایر اقلام بازار شب یلدا مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/قزوین در ستاد تنظیم بازار استان قزوین که امروز 27 آذر برگزار شد، چالش های گرانی گوشت، دارو و سایر اقلام بازار شب یلدا مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی گرانی گوشت، دارو و اقلام مربوط به بازار شب چله، از موضوعاتی بود که ظهر امروز 27 آذر 1401 در ستاد تنظیم بازار استان قزوین مطرح و برای آن چاره جویی شد.

همچنین در این جلسه به ذخیره و توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ماه های اخیر تأکید شد با تصمیمات و ترتیبات اتخاذشده و همچنین گسترش نظام توزیع کالاها در استان، مقرر شد تا در هفته های آتی کالاهای اساسی و موردنیاز با سهولت و همچنین دسترسی سریع در اختیار مردم قرار گیرد.

در ادامه به برخی نقطه نظرات مطرح در این ستاد پرداختیم.

خروج 30 درصد واحدهای پرواربندی از چرخه تولید حمیدرضا دایی دایی، رییس اتحادیه قصابان استان قزوین با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: مصرف گوشت کاهش پیداکرده است و در حال حاضر دامداران با رسوب دام مواجه هستند برای همین در تأمین نهاده های دامی با چالش مواجه شدند، 30 درصد از واحدهای پرواربندی از چرخه تولید خارج شدند و سرمایه خود را خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از ستاد تنظیم بازار قزوین/ از بازار شب چله تا موضوع دارو

گزارش ایسنا از ستاد تنظیم بازار قزوین/ از بازار شب چله تا موضوع دارو