مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-18اقتصادي

50درصد تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی داخلی سازی شده است


معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: بیش از 50درصد تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی داخلی سازی شده است، گفت: این رقم اکنون به سرعت در حال رشد است.

- ایسنا/بوشهر معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: بیش از 50درصد تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی داخلی سازی شده است، گفت: این رقم اکنون به سرعت در حال رشد است.

وحیدرضا زیدی فرد یکشنبه 27 آذر در حاشیه ششمین نمایشگاه ساخت داخا نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: منطقه عسلویه به عنوان یک منطقه راهبردی و استراتژیک به دلیل داشتن تاسیسات مختلف صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شناخته می شود.

این منطقه به قطب انرژِ کشور محسوب می شود به همین دلیل اهمیت این منطقه نه تنها در ایران که در سطح بین الملل کاملا واضح و مبرهن شناخته شده است.

وی اضافه کرد: قاعدتا نیازهای صنعتی منطقه خاص است از این رو اینجا می تواند یک مرکز هاب صنعتی برای کل کشور و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها است تا بتوانند به صنعت نفت کمک کنند.

معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ابتکار خوبی بوده چون در جایی که باید یعنی عسلویه برگزار شده است که خود قطب انرژی منطقه است؛ اینجا در حقیقت محل عرضه تجهیزات و نیازهای فناورانه ای است که صنعت به آن احتیاج دارد و شرکت های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی داخلی سازی شده است

50درصد تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی داخلی سازی شده است