مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-18اقتصادي

لزوم راستی آزمایی در تسهیلات پرداختی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا راستی آزمایی در خصوص تسهیلات پرداخت شده در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تحقق رونق تولید در دستور کار باشد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا راستی آزمایی در خصوص تسهیلات پرداخت شده در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تحقق رونق تولید در دستور کار باشد.

سید محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یکشنبه 27 آذر 1401 در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مدیریت انرژی در فصول مختلف سال امری ضروری است که از همراهی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در این خصوص تشکر می کنم که نیاز است در آینده نیز این مهم ادامه داشته باشد.

وی افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی به واسطه بدهی گاز یا برق و آب، منجر به تبعات متفاوتی خواهد شد که نیاز است از این مهم خودداری نموده و مدیریت جدی در این بخش انجام گیرد.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر نهایت مساعدت و همراهی و همکاری با واحدهای تولیدی در راستای تقویت تولید انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در حوزه تعهد اجرای صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی استان در 6 ماهه نخست سال اقدامات مطلوبی صورت گرفته که اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راستی آزمایی در تسهیلات پرداختی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

لزوم راستی آزمایی در تسهیلات پرداختی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید