مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-18سياسي

پرداخت 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جوانان آستارایی


فرماندار آستارا از پرداخت 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد کسب و کار در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: باید توان و ابتکار عمل جوانان در حوزه های مدیریتی دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود تا خدمات رسانی دولت با تحرک بیشتر پیش برود.

وی افزود: بنا به تاکید رییس جمهور و استاندار گیلان، استفاده از توان بانوان و جوانان باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد و به طور یقین این امر در آستارا نیز عملی خواهد شد.

فرماندار آستارا بر همکاری دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در برنامه های فرهنگی جوانان همکاری کنند و برای تاثیرپذیر بودن برنامه ها، از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

رضایی پور با اشاره به استفاده از ظرفیت هنرمندان گفت: هنرمندان آستارا از لحاظ توانمندی در سطح بالایی هستند و بسیاری از موضوعات مرتبط با جوانان با زبان زیبای هنر قابل انتقال است.

فرماندار آستارا با اشاره به حمایت های دولت برای کسب و کار جوانان شهرستان گفت: از ابتدای امسال 2 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در مشاغل مختلف برای 12 جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جوانان آستارایی

پرداخت 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جوانان آستارایی