مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-18دانش

طراحی 10 ماموریت مهم برای دانشگاه های بزرگ کشور


مدیرکل دفتر ارتباط جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تعریف و طراحی 10 ماوریت از سوی وزارت کشور به دانشگاه های بزرگ کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدسعید سیف بعدازظهر یکشنبه در مراسم هفته پژوهش در مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری دانشگاه و صنعت اظهار داشت: همکاری های علمی کالای لوکس نیست بلکه یک ضرورت به شمار می رود.

وی افزود: تمام هزینه های تحقیق و توسعه کشور نیم درصد بوده این درحالی که این میزان در سایر کشورها سه تا چهار درصد است و 10 برابر ما در تحقیق و پژوهش هزینه می کنند و شمار پژوهشگران کشور نیز در مقایسه با دیگر کشورها اندک است.

وی اظهار داشت: بودجه کم و کمبود نیروی انسانی پژوهشگر از مشکلات فراروی است و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف یک ضرورت به شمار می رود.

سیف تشکیل دبیرخانه مشترک برای انجام مأموریت های دانشگاهی را لازم دانست و گفت: در حال حاضر 24 مأموریت استانی از سوی دانشگاه های کشور در دست انجام است و امیدواریم در استان مازندران نیز این مأموریت ها با قوت پیش رود.

مدیرکل دفتر ارتباط جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سطح ملی و وزارت کشور 10 مأموریت برای دانشگاه های بزرگ کشور طراحی و تعریف شده است و امیدواریم شاهد هم افزایی و نتایج پربار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 10 ماموریت مهم برای دانشگاه های بزرگ کشور

طراحی 10 ماموریت مهم برای دانشگاه های بزرگ کشور