مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-18اجتماعي

ضرورت احداث تعمیرگاه در نقاط حساس استان اردبیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: احداث تعمیرگاه در محور سرچم و نقاط حساس استان برای ارائه خدمت به خودروهای گرفتار شده لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی خدمتی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه های استان اظهار کرد: احداث تعمیرگاه در محور سرچم و نقاط حساس استان برای ارائه خدمت به خودروهای گرفتار شده لازم و ضروری است.

وی تأمین اسکان های اضطراری برای حضور مسافران در راه مانده و گرفتار شده در برف را توسط دستگاه های اجرایی مرتبط مهم و ضروری دانست و افزود: در این زمینه فرمانداران هر شهرستان باید با محوریت مدیریت بحران جلسه ای تشکیل داده و هماهنگی و تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی اضطراری از جمله اسکان، تغذیه و درمان انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل نیز باید برای شرایط بحرانی تدابیر لازم را برای حضور و استقرار جرثقیل سنگین در راستای ارائه خدمت در جاده فراهم کند.

خدمتی با بیان اینکه لازم است تا مردم قبل از هر گونه سفر از وضعیت راه ها و شرایط جوی مطلع شوند، گفت: عوامل مدیریت بحران، هلال احمر، اورژانس، راهداران، مدیریت بحران همگی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به مردم در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث تعمیرگاه در نقاط حساس استان اردبیل

ضرورت احداث تعمیرگاه در نقاط حساس استان اردبیل