مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-18سياسي

ضرورت اعتبار بخشی بین المللی در حوزه آموزش پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت در کارگاه آموزشی بین المللی سازی دانشگاه های کلان منطقه 10 عنوان کرد: بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی یکی از برنامه های اساسی و دیپلماسی علمی نیز یکی از نیازهای اصلی ما است.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت در کارگاه آموزشی بین المللی سازی دانشگاه های کلان منطقه 10 عنوان کرد: بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی یکی از برنامه های اساسی و دیپلماسی علمی نیز یکی از نیازهای اصلی ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در کارگاه آموزشی بین المللی سازی بر توانمند سازی دانشگاه ها در حوزه بین المللی سازی تاکید کرد و برگزاری کارگاه های آموزشی را ضروری دانست.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این مطلب که بین المللی سازی یک علم است، افزود: تعداد دانشجویان بین الملل رشته های وابسته به علوم پزشکی، حدود 3 درصد از کل دانشجویان این حوزه را شامل می شوند که این آمار نسبت به کشورهای منطقه، مقدار قابل توجهی نیست، در نتیجه باید با برنامه ریزی مناسب برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان بین الملل تلاش کنیم.

دکتر باقری فرد با اشاره به پیگیری توسعه کمی و کیفی آموزش پزشکی، بیان کرد: این ارتقاء باید بر اساس نیاز جامعه انجام و در حوزه بین المللی سازی هم باید نیازهای آموزشی منطقه لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اعتبار بخشی بین المللی در حوزه آموزش پزشکی

ضرورت اعتبار بخشی بین المللی در حوزه آموزش پزشکی