مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-18اقتصادي

سرپرست پیشین شهرداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد


طی مراسمی، ضمن قدردانی از نادر طیبی، مدیرعامل قدیم منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا، سرپرست پیشین شهرداری شیراز به عنوان مدیرعامل جدید این منطقه، - ایسنا/فارس طی مراسمی، ضمن قدردانی از نادر طیبی، مدیرعامل قدیم منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا، سرپرست پیشین شهرداری شیراز به عنوان مدیرعامل جدید این منطقه، معرفی شد.

نائب رییس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس یکشنبه 27 آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت های مالی مناسب برای اقدامات اقتصادی بزرگ در استان وجود ندارد، گفت: در تلاشیم تا با راه اندازی شرکت های وابسته به هلدینگ توسعه صنایع و صادرات فارس بتوانیم بخش قابل توجهی از زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم.

ساسان مبینی دهکردی با اشاره به حضور مدیرانعامل کارخانه ها و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: بی شک شما صنعتگران به عنوان سفیران اقتصاد و تولید به خوبی با شرایط و وضعیت اقتصادی و مالی کشور آشنا هستید و این واقعیفت را هم باید پذیرفت که شرایط کنونی مطلوب نیست.

مشاور مالی و اقتصادی استاندار فارس با اشاره به اینکه عدم مدیریت صحیح این اتفاقات عوارض و پیامدهای نامطلوبی دارد، ادامه داد: قطعا در این شرایط نقش سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پیشین شهرداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد

سرپرست پیشین شهرداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد