مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-18اجتماعي

بهزیستی مسئول جمع آوری کودکان کار نیست/ دستگاه های متولی پای کار بیایند


مدیرکل بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه بهزیستی مسئول پذیرش و ساماندهی کودکان کار است نه جمع آوری آنها، گفت: جمع آوری کودکان کار بر عهده شهرداری ها است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه بهزیستی مسئول پذیرش و ساماندهی کودکان کار است نه جمع آوری آنها، گفت: جمع آوری کودکان کار بر عهده شهرداری ها است.

عارف کیانی با اشاره به اقدامات بهزیستی در ساماندهی کودکان کار در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در استان گلستان دو مرکز برای ساماندهی کودکان کار وجود دارد که یک مرکز در گرگان و دیگری در گنبدکاووس است، مرکز گنبدکاووس در سال جاری افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کودکان کار اتباع خارجی بیشتر از کودکان کار ایرانی هستند، افزود: در مرکز استان گلستان آمار کودکان کار خیابانی اتباع بیگانه دو و نیم تا سه برابر بیشتر از کودکان کار ایرانی است، در مسئله کودکان کار، جمع آوری آن ها بر عهده شهرداری است.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه قانون به صراحت اعلام کرده که سازمان بهزیستی مسئول پذیرش و ساماندهی کودکان کار است، بیان کرد: سازمان بهزیستی در مسئله پذیرش و ساماندهی کودکان کار تنها اجازه دارد به کودکان کار ایرانی و هموطن خدمت ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی مسئول جمع آوری کودکان کار نیست/ دستگاه های متولی پای کار بیایند

بهزیستی مسئول جمع آوری کودکان کار نیست/ دستگاه های متولی پای کار بیایند