مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-18سياسي

برگزاری پویش بذرکاری 30 هکتاری در روستای «دمورچی» رزن


همدان_پویش بذرکاری 30 هکتاری در روستای «دمورچی» با همکاری مشترک بسیجیان حوزه امام حسین (ع) شاهنجرین و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن برگزار شد.

- همدان_پویش بذرکاری 30 هکتاری در روستای دمورچی با همکاری مشترک بسیجیان حوزه امام حسین (ع) شاهنجرین و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر یکشنبه، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن با همکاری حوزه مقاومت امام حسین (ع) بخش شاهنجرین و با حضور 16 نفر از بسیجیان این حوزه اقدام به بذر کاری و واکاری 30 هکتار از جنگل کاری روستای دمورچی کردند.

مهندس فیروزروز به عنوان ناظر طرح عنوان کرد: در این پویش که به صورت کاملاً مشارکتی انجام شد مقدار 25 کیلو بذر بادام شیرین توسط یکی از خیرین طبیعت دوست تهیه و در اختیار مجریان قرار داده شد تا در آینده اهالی روستا بتوانند در کنار بهره مندی از افزایش سرانه سبز حاصل از این طرح، از میوه این درخت مقاوم به کم آبی و آفات استفاده کنند.

این کارشناس جنگل و مرتع با بیان اهمیت جنگل کاری در کاهش آلودگی و اصلاح و توسعه مراتع شهرستان خاطر نشان کرد: درخت بادام از درختان بومی مناطق سردسیری بوده که بعد از 3 سال آبیاری بهاره و تابستانه می تواند به صورت دیم به رشد خود ادامه دهد و امکان موفقیت طرح به صورت کاشت بذر در بستر کشت نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش بذرکاری 30 هکتاری در روستای «دمورچی» رزن

برگزاری پویش بذرکاری 30 هکتاری در روستای «دمورچی» رزن