مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-18سياسي

جلوگیری از هدر رفت انرژی در سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان


رییس دانشگاه لرستان از جلوگیری از هدر رفت انرژی در سراهای دانشجویی و دبیرستان های این دانشگاه با عایق کاری موتورخانه ها خبر داد.

- علی نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای پیشگیری از هدر رفت انرژی و ارتقای شاخص های مدیریت سبز، عملیات عایق کاری موتورخانه های سراهای دانشجویی و دبیرستان های دخترانه و پسرانه دانشگاه لرستان، توسط واحد امور عمرانی این دانشگاه، اجرا شد.

وی با بیان اینکه امروزه استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های مسکونی و محیط های صنعتی، کاربرد گسترده ای دارد، بیان کرد: نقطه مشترک بین همه این تأسیسات، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و ممانعت از جابه جایی و انتقال گرما و سرما به محیط بیرون است.

رییس دانشگاه لرستان ادامه داد: هدف اصلی از عایق کاری تأسیسات، جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش هزینه های لازم برای تأمین سوخت و انرژی مورد نیاز برای مصرف کننده است.

نظری افزود: اگر عایق کاری تأسیسات، به درستی اجرا شود، بین 25 تا 35 درصد از هزینه های مصرفی، به منظور تأمین انرژی در یک صنعت یا ساختمان، تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اهداف اجرایی مدیریت سبز در دانشگاه ها و بهینه سازی مصرف انرژی در موتورخانه های اماکن دانشگاه لرستان، با توجه به پیگیری های مستمر امور عمرانی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از هدر رفت انرژی در سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان

جلوگیری از هدر رفت انرژی در سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان