مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-18سياسي

یکی از موفقیت های شهید مفتح ارتباط با نسل جوان بود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از جمله موفقیت های شهید مفتح، شهید بهشتی و شهید مطهری ارتباط با جوانان بود.

- آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم 27 آذر، روز رزن و یادواره شهید مفتح و شهدای روحانی و 320 شهید سرافراز شهرستان رزن که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رزن شهرستان بزرگان، علما و عرفایی بوده که آیت الله شوندی، شهید مفتح، آخوند ملاعلی معصومی، آیت الله نوری همدانی از جمله این افتخارات هستند.

وی با بیان اینکه شرح حال این بزرگان انسان را زنده می کند، افزود: شهید مفتح به عنوان یکی از جمله علمای شهرستان رزن، اجتهاد در حوزه علمیه، تحصیل کرده حوزه علمیه ،عالم به زمان و آشنا به فضای روز بود و نیازمندی های جامعه را می شناخت.

امام جمعه همدان ادامه داد: شهید مفتح ،شهید مطهری و شهید بهشتی ها نیاز جوانان را می شناختند و با جوانان حرف می زدند و پای صحبت جوانان می نشستند.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مندان باید پای صحبت جوانان بنشیند و حرف آنان را بشنوند، خاطر نشان کرد: به ارتباط با نسل جوان در جامعه نیازمندیم چرا که ارتباط با این نسل به وحدت جامعه کمک می کند.

آیت الله شعبانی موفقیت را در ارتباط با جوانان دانست و یاد آورشد: وجود اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی و اجتماعی همواره امری عادی بوده که تلاش در محور وحدت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از موفقیت های شهید مفتح ارتباط با نسل جوان بود

یکی از موفقیت های شهید مفتح ارتباط با نسل جوان بود