مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-18بين الملل

تشدید اختلافات سیاسی در اقلیم کردستان عراق؛ میانجی گری ها اثر نکرده است


تلاش هایی توسط نماینده سازمان ملل در عراق و برخی سفرا برای حل بحران سیاسی در اقلیم کردستان عراق از طریق دیدار با سران دو حزب حاکم در اقلیم صورت گرفته است.

- تشدید اختلافات سیاسی در اقلیم کردستان عراق؛ میانجی گری ها اثر نکرده است تلاش هایی توسط نماینده سازمان ملل در عراق و برخی سفرا برای حل بحران سیاسی در اقلیم کردستان عراق از طریق دیدار با سران دو حزب حاکم در اقلیم صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امور در اقلیم کردستان عراق در میان دو حزب دموکرات و اتحادیه میهنی کردستان به بن بست رسیده، آن هم پس از آنکه تیم وابسته به اتحادیه میهنی در هیئت دولت اقلیم کردستان حضور در جلسات را تحریم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربی الجدید، دو ماه است که قباد طالبانی، معاون نخست وزیر دولت اقلیم کردستان از حضور در جلسات هیئت دولت در اعتراض به انحصار قدرت در اقلیم کردستان توسط حزب دموکرات به ریاست مسعود بارزانی، خودداری می کند.

یک نماینده پارلمان اقلیم کردستان که نخواست نامش فاش شود در گفت وگویی با العربی الجدید گفت که میانجیگری هایی بین المللی و از طریق هیئت نمایندگی سازمان ملل برای حل اختلافات بین دو حزب و ترس از تشدید آن، صورت گرفته است به خصوص پس از آنکه اعضای بارزی در اتحادیه میهنی تلویحا اشاره کردند که به نظام خودمختاری در سلیمانیه رو خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلافات سیاسی در اقلیم کردستان عراق؛ میانجی گری ها اثر نکرده است

تشدید اختلافات سیاسی در اقلیم کردستان عراق؛ میانجی گری ها اثر نکرده است