مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-18فرهنگي

معرفی برترین مقاله های علمی با موضوع ژانر در فیلم کوتاه


انجمن سینمای جوانان ایران با معرفی برترین مقاله های «چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران»، «بومی گرایی در ژانر» را به عنوان محوریت «پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران» اعلام کرد.

- انجمن سینمای جوانان ایران با معرفی برترین مقاله های چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران ، بومی گرایی در ژانر را به عنوان محوریت پنجمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران در ادامه فعالیت های پژوهشی انجمن سینمای جوانان ایران و با هدف تولید محتوای تخصصی برای فیلم سازان فعال در حوزه فیلم کوتاه روز گذشته، شنبه 26 آذرماه 1401 در خانا یا خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران که بر ژانر در سینمای کوتاه تمرکز داشت، با ارائه 6 مقاله علمی همراه بود و منصور براهیمی پژوهشگر، مدرس، نویسنده و مترجم سینما و تئاتر، به عنوان دبیر علمی با همراهی جمعی از اعضای هیات علمی که شامل مجید شیخ انصاری تهیه کننده و مدرس سینما، فرزاد موتمن نویسنده و کارگردان سینما، رامتین شهبازی منتقد، پژوهشگر و استاد دانشگاه و حسن حسینی منتقد، پژوهشگر و نویسنده بود، 6 مقاله برتر را از میان 71 مقاله ارسال شده به دبیرخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین مقاله های علمی با موضوع ژانر در فیلم کوتاه

معرفی برترین مقاله های علمی با موضوع ژانر در فیلم کوتاه