مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-18اقتصادي

پرداخت کمک بلاعوض 150 تا 200 میلیونی مسکن به مددجویان بهزیستی


خانواده های دارای دو یا چند معلول اگر در روستا یا شهر زمین داشته باشند می توانند از تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن بهره مند شوند.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: خانواده های دارای دو یا چند معلول اگر در روستا یا شهر زمین داشته باشند می توانند از تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن بهره مند شوند.

در روستا به این مددجویان 150 میلیون تومان و در شهر 200 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی اعطاء می شود.

علی محمد قادری امروز 27 آذرماه در نشست با مسئولان شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی در رابطه با موضوع اعتیاد، بیش از یک سال است که در تلاش هستیم این قانون را جا بیندازیم که وظیفه مرکز ماده 16 (نگهداری معتادین متجاهر) از این به بعد بر عهده بهزیستی نخواهد بود و بر عهده شهرداری است و شهرداری رفسنجان باید تکلیف خود را انجام دهد و این ماده را اجرا کند که با ارائه درخواست، بررسی ها انجام و مجوز را صادر می کنیم.

وی با بیان اینکه اداره کردن مرکز ماده 16 باید توسط بخش خصوصی و شهرداری انجام شود، افزود: ما فقط مجوز مرکز ترک اعتیاد ماده 16 را صادر می کنیم و اجرا و اداره آن بر عهده شهرداری است.

البته طبق قاعده باید برای ساماندهی کارتن خواب ها گرمخانه توسط شهرداری احداث شود و شهرداری به وظیفه خود باید عمل و گرمخانه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک بلاعوض 150 تا 200 میلیونی مسکن به مددجویان بهزیستی

پرداخت کمک بلاعوض 150 تا 200 میلیونی مسکن به مددجویان بهزیستی