مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-18سياسي

چند درصد ابلاغ ها در استان کرمان الکترونیکی است؟


سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها از 125 روز در سال 93 به81 روز در حال حاضر رسیده است، - تاکید کرد: ابلاغ الکترونیک در استان کرمان از 28 درصد در سال 95 به 93 درصد در سال جاری رسیده است.

مهدی بخشی صبح امروز 27 آذرماه در نشست رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با کارکنان معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به تحولات ایجاد شده در قوه قضاییه به منظور توسعه بهره گیری از فناوری اطلاعات، اظهار کرد: عزم جهادی در قوه قضاییه برای بهره گیری از فناوری اطلاعات وجود داشته است و به منظور بهره گیری بهتر از سامانه های تعریف شده، لازم است که این سامانه ها بر اساس سندتحول قضایی اولویت بندی شده و مرحله به مرحله اجرایی گردند.

دادستان مرکز استان و سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان با اشاره به این مطلب که تفویض اختیارات به استان ها به منظور تسریع در امور به منظور همگامی بهتر با تحول قضایی ضروری است، تاکید کرد: این امر از حجم کار بالای مرکز را نیز کاهش خواهد داد.

وی به روند ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی استان کرمان از سال 93 تاکنون اشاره و بیان کرد: بر مبنای برنامه ریزی تلاش شد که روند ورودی پرونده ها با شیب مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد ابلاغ ها در استان کرمان الکترونیکی است؟

چند درصد ابلاغ ها در استان کرمان الکترونیکی است؟