مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-18سياسي

خراسان شمالی میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از ورود 6 شهید گمنام به استان خبر داد و گفت: این شهدا در بجنورد و شهرستان مانه و سملقان تدفین خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ محمد نجاتی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت تدفین شهدا در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: 6 شهید گمنام در 29 آذرماه وارد خراسان شمالی می شوند و مردم این استان میزبان این لاله های سرخ هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده 4 شهید گمنام در مرکز استان و 2 شهید در شهرستان مانه و سملقان تدفین خواهند شد.

وی افزود: شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد، ستاد فرماندهی فراجای مانه و سملقان و روستای گزآباد این شهرستان تدفین خواهند شد.

امیرسرتیپ نجاتی با بیان اینکه در تمامی شهرستان ها مراسم استقبال و تشییع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آیین ابتدا در شهرستان فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، رازو جرگلان، مانه و سملقان و در نهایت مرکز استان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم با هماهنگی فرمانداران و فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان ها اجرا می شود که در هر شهرستان ساعت 15 بعدازظهر مراسم استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود

خراسان شمالی میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود