مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-18اقتصادي

جستجوهای برتر گوگل در سال 2022 کدامند؟


جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز ها و اتفاقاتی است که آن ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال های گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از برنا ، در تازه ترین فهرست منتشر شده گوگل، نام هایی در حوزه های مختلف دیده می شوند که بیشترین جستجو را در یک سال گذشته داشته اند.

جانی دپ ، امبر هرد ، ویل اسمیت ، کریس راک و جیدا پینکت اسمیت در طول سال 2022، جستجو های زیادی در گوگل داشته اند که در این میان، جانی دپ در مقایسه با افراد دیگر، سهم بیشتری به خود اختصاص داده است.

جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز ها و اتفاقاتی است که آن ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال های گذشته، این اتفاق برای 2022 رقم خورده است.

جنگ اوکراین و روسیه، یکی از جستجو های پرطرفدار گوگل در این سال بود.

امسال با یک سری از وقایع برای این دو کشور شروع شد و به همین دلیل، مردم سراسر جهان به افرادی مثل ولادیمیر پوتین و جنگ روسیه و اوکراین واکنش نشان دادند؛ به طوری که آن ها تلاش کردند که به مردم اوکراین کمک کنند.

از اینرو، پرسش هایی مثل چگونه به اوکراین کمک کنیم؟ و همین طور، چگونه به پناهندگان اوکراینی کمک کنیم؟ در صدر جستجو های گوگل در سال 2022 قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوهای برتر گوگل در سال 2022 کدامند؟

جستجوهای برتر گوگل در سال 2022 کدامند؟