مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-18اقتصادي

آغاز به کار نخستین پژوهشکده بین المللی لجستیک کشور در سرخس


همزمان با روز نخست برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک تهران، اولین پژوهشکده بین المللی لجستیک کشور کار خود را در منطقه ویژه اقتصادی سرخس آغاز کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با روز نخست برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک تهران، اولین پژوهشکده بین المللی لجستیک کشور کار خود را در منطقه ویژه اقتصادی سرخس آغاز کرد.

محمدرضا کلایی، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه به عنوان دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه، نیاز به وجود پژوهشکده ای تخصصی در حوزه حمل و نقل و لجستیک در سرخس احساس می شد.

وی افزایش ظرفیت ترانزیت و توسعه منطقه، ایجاد هماهنگی بین المللی برای استفاده از توانمندی دانشگاه های حوزه جاده ابریشم و کمک به تعریف طرح های سرمایه گذاری جذاب را از جمله مزیت های این پژوهشکده عنوان کرد.

کلایی افزود: فردا نیز با حضور معاونت علمی ریاست جمهوری تفاهم نامه ای میان منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دانشگاه علم و صنعت ایران امضا خواهد شد تا با همکاری این مجموعه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های ایران در حوزه حمل و نقل و لجستیک به شمار می رود، طرح های علمی در این عرصه تعریف و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین پژوهشکده بین المللی لجستیک کشور در سرخس

آغاز به کار نخستین پژوهشکده بین المللی لجستیک کشور در سرخس