مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-18اجتماعي

تصویب دوره کاردانی فنی برنامه سازی موبایل در دانشگاه علمی کاربردی


با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی برنامه سازی موبایل در مراکز استان تهرانِ دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده با اعلام این خبر افزود: دانش آموختگان این رشته طی فرآیند آموزشی، مهارت ها و شایستگی هایی نظیر ساخت برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS، ساخت برنامه های مبتنی بر وب برای هر دستگاه تلفن همراه با مرورگر، پشتیبانی برنامه و رفع اشکالات احتمالی، تولید، توسعه، نگهداری و پیاده سازی کد منبع برای توسعه برنامه های موبایل و به کارگیری پلتفرم های CMS را کسب می نمایند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته می توانند مشاغلی از جمله تکنسین توسعه دهنده برنامه های موبایل Mobile App Dev، تکنسین توسعه دهنده خدمات موبایل Service Dev، تکنسین Mobile Front End، تکنسین Mobile Back End را احراز کنند.

جمالزاده افزود: این دوره برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود و تمامی محتوای آن باتوجه به آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تدوین شده است و به دلیل داشتن بازار کار و نیاز جامعه از فرصت و جذابیت خاص برای اشتغال برخوردار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دوره کاردانی فنی برنامه سازی موبایل در دانشگاه علمی کاربردی

تصویب دوره کاردانی فنی برنامه سازی موبایل در دانشگاه علمی کاربردی