مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-18فرهنگي

مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی فجر تمدید نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس میرهاشمی دبیر کل پانزدهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر ضمن توصیف منطق تغییرات پیش بینی شده در این دوره بیان کرد: - دبیر کل پانزدهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر از تمدید نشدن مهلت ارسال اثر به این رویداد هنری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس میرهاشمی دبیر کل پانزدهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر ضمن توصیف منطق تغییرات پیش بینی شده در این دوره بیان کرد: سال گذشته در جریان برگزاری چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر، به این جمع بندی رسیدیم که اینک پس از گذشت 14 دوره، وقت آن رسیده است که مسیر طی شده را مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهیم تا تداوم جشنواره در آینده برای هنر، هنرمند و جامعه مفیدتر باشد.

 وی ادامه داد: بر همین اساس، مطالعات و بررسی های خود را حول جشنواره آغاز کردیم و با بسیاری از هنرمندان عرصه هنر های تجسمی به گفتگو و تبادل نظر پرداختیم.

در پایان، ساختار جدیدی پیشنهاد شد که مبتنی بر آن، دیوار موجود میان رشته ها کمرنگ و کوتاه تر می شود.

مقرر شد در بخش هایی که گرایش های هنری به عنوان رشته نهادینه شده اند، تغییراتی ایجاد و گرایش ها را ذیل رشته ها مجتمع کنیم تا به این ترتیب، گرایش ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و ارزیابی شوند؛ بنابراین توجه مان بیش از اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی فجر تمدید نمی شود

مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی فجر تمدید نمی شود