مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-18ورزشي

کدام بخش از اظهارات «دراگان اسکوچیچ» دروغ بود؟


فدراسیون فوتبال که از اظهارات سرمربی سابق تیم ملی برآشفته شده و در بیانیه تند خود وی را تهدید به شکایت کرد، در این متن مشخص نکرده دقیقا کدام بخش از صحبت های اسکوچیچ دروغ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاما در بیانیه منتشر شده مشخص نشد که کدام بخش از گفته های اخیر مربی کرووات مصداق نشر اکاذیب یا وارد آوردن اتهام و تهمتی بوده که قابل شکایت باشد.

اسکوچیچ در این اظهارات مدعی شد که نبی و اطرافیانش پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال با بازیکنان تیم ملی در تماس بوده و آنها را تحریک می کرده اند یا اینکه با کی روش مربی جایگزین او از همان زمان در ارتباط بودند.

این مسئله پیش از این از جانب میرشاد ماجدی سرپرست وقت فدراسیون همچنین حمید استیلی سرپرست تیم ملی بارها مطرح شد و هرگز تکذیب نشد همانطور که برخی بازیکنان تیم ملی خصوصا حامیان کی روش و البته نفرات پا به سن گذاشته ای که مورد نظر اسکوچیچ نبودند با انتشار استوری هایی در چند مرحله ابتدا از بازگشت مربی پرتغالی به تیم ملی حمایت کردند و در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال نیز از اعضای مجمع فدراسیون درخواست کردند به مهدی تاج رای بدهند تا شرایط تیم ملی بهبود پیدا کند.

در نهایت مشخص شد منظور این گروه از بازیکنان از انتخاب تاج ، بازگشت کی روش ، اخراج اسکوچیچ و البته تضمین حضور خودشان در جام جهانی بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بخش از اظهارات «دراگان اسکوچیچ» دروغ بود؟

کدام بخش از اظهارات «دراگان اسکوچیچ» دروغ بود؟