مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-18سياسي

نسبت به رسالت و تأثیرگذاری حوزه و دانشگاه ها واقف باشیم


رییس کمیسیون ویژه آب شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه با توجه به شرایط امروز جامعه و هجمه دشمن لازم است نسبت به رسالت و تأثیرگذاری حوزه و دانشگاه ها واقف باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نادرالاصلی پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور شصت و هشتمین جلسه علنی شورا، پس از گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید تندگویان، با تبریک روز حمل و نقل و رانندگان اظهار داشت: سازمان پایانه های شهرداری در این ایام از خانواده شهدای ناوگان اتوبوس تجلیل کرده و مکان هایی را به نام این شهدا نام گذاشتند که جای تشکر دارد.

وی با گرامیداشت یاد شهید مفتح گفت: این شهید بزرگوار در دو عرصه حوزه و دانشگاه فعالیت داشت و امام بزرگوار روز شهادت ایشان را به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهادند که با توجه به شرایط امروز جامعه و هجمه دشمن لازم است نسبت به رسالت و تأثیرگذاری حوزه و دانشگاه ها واقف باشیم زیرا دشمن خط مقدم را برای تخدیر افکار جوانان در نظر گرفته است.

رییس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان چند تذکر گفت: هفته گذشته چند نکته را به معاون مالی اداری شهرداری تذکر دادیم که نتیجه نداشت که یکی از این تذکرها نسبت به انجام نهضت خانه سازی برای عموم مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به رسالت و تأثیرگذاری حوزه و دانشگاه ها واقف باشیم

نسبت به رسالت و تأثیرگذاری حوزه و دانشگاه ها واقف باشیم