مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-18ورزشي

تشریح سفر و برنامه های کمیسیون فرهنگی مجلس به سواحل مکران


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سفر به چابهار گفت: مشکلات حوزه فرهنگی، هنری، رسانه و اجتماعی سواحل مکران به صورت ویژه با حضور مسوولان در مجلس بررسی و پیگیری لازم انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سفر به چابهار گفت: مشکلات حوزه فرهنگی، هنری، رسانه و اجتماعی سواحل مکران به صورت ویژه با حضور مسوولان در مجلس بررسی و پیگیری لازم انجام می شود.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از طرح های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در سفری چهار روزه به سواحل مکران بویژه چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی ایران سفر کردند تا از نزدیک پس از دیدار و انجام بازدیدها، مسائل و مشکلات آن را بررسی کنند.

وی بیان کرد: از اهداف سفر انعقاد تفاهم نامه ساماندهی معتادان متجاهر، بازدید از طرح های مخلف فولاد، پتروشیمی، راه آهن، جاده ترانزیتی در دست ساخت، طرح توسعه بندر چابهار، سایت فرودگاه جدید، مجموعه های گردشگری، ورزشی، نوار ساحلی دیدار با علمای شیعه و سنی و بازدید از مناطق حاشیه نشین عنوان کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهداف این سفر شناخت دقیق از ظرفیت های بندر چابهار است که شناخت کامل می تواند در برنامه ریزی های آینده و تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سفر و برنامه های کمیسیون فرهنگی مجلس به سواحل مکران

تشریح سفر و برنامه های کمیسیون فرهنگی مجلس به سواحل مکران