مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-18بين الملل

تل آویو مدافع حقوق بشر فلسطینی را بدون اطلاع خانواده اش به فرانسه تبعید کرد


مقامات اسراییل صبح امروز یکشنبه، زندانی صلاح حسن الحموری، مدافع حقوق بشر فلسطینی را با هواپیمای شخصی به فرانسه تبعید کردند.

- مقامات اسراییل صبح امروز یکشنبه، زندانی صلاح حسن الحموری، مدافع حقوق بشر فلسطینی را با هواپیمای شخصی به فرانسه تبعید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، پیش از جلسه ویژه برای تصمیم گیری نهایی در مورد درخواست تجدید نظر درباره تصمیم اخراج الحموری که قرار بود اوایل ماه آینده برگزار شود، رژیم صهیونیستی وی را به فرانسه تبعید کرد.

حسن الحموری، پدر صلاح تایید کرد که رژیم صهیونیستی بدون اینکه به آنها اطلاع دهند پسرش را به فرانسه تبعید کرده و آنها از طریق شبکه های اجتماعی از این موضوع مطلع شده اند.

وی مقامات فرانسه و در راس آنها امانوئل ماکرون، رییس جمهوری این کشور را به توطئه چینی با رژیم صهیونیستی علیه پسرش متهم کرد و گفت، در گذشته هم دولت فرانسه برای جلوگیری از اخراج صلاح اقدامی نکرد.

پدر این زندانی تبعیدی می گوید، مقامات اشغالگر را در خارج تحت پیگرد قرار خواهد داد و آنچه رخ داده تنها مقدمه ای برای اخراج هرچه بیشتر فلسطینی ها از خاکشان است.

پدر الحموری پیش از این در مصاحبه با عربی 21 ترس خود را از اقدام رژیم صهیونیستی برای اخراج پسرش به فرانسه که تحت بازداشت اداری است، ابراز کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو مدافع حقوق بشر فلسطینی را بدون اطلاع خانواده اش به فرانسه تبعید کرد

تل آویو مدافع حقوق بشر فلسطینی را بدون اطلاع خانواده اش به فرانسه تبعید کرد