مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-18سياسي

نگاه ویژه دولت برای آب رسانی به روستاهای لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به نگاه ویژه دولت برای تامین آب روستاهای این استان، از جهاد آب رسانی به 300 روستای لرستان با همکاری بسیج سازندگی خبر داد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: تأمین آب روستاهای محروم از طریق آب پایدار و سالم کشور یکی از مهم ترین دغدغه های دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت و مورد تاکید رییس جمهوری بوده و بر همین اساس وزیر نیرو با تشکیل شورایی به نام شورای جهاد آبرسانی کاری بزرگ برای این امر مهم را آغاز کرد.

نگاه ویژه دولت برای آب رسانی به روستاهای لرستان با روی کار آمدن دولت سیزدهم این موضوع مورد توجه جدی قرار گرفت تا آنجا که طبق برنامه ارائه شده وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی، میزان پوشش آبرسانی روستایی و جمعیت بهره مند در انتهای دولت سیزدهم باید به رقم 90 درصد برسد.

حمیدرضا کرموند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در این رابطه، اظهار داشت: استان لرستان نزدیک به سه هزار روستا دارد که تقریباً جز هشت استان کشور از نظر تعداد جمعیت روستایی است.

وی، عنوان کرد: همین موضوع باعث نگاه ویژه به این استان و به ویژه دولت سیزدهم به آبادانی و ایجاد امید در بین روستاییان استان شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: قطعاً یکی از مواردی که می تواند سهم مهمی در آبادانی و توسعه در روستاها داشته باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه دولت برای آب رسانی به روستاهای لرستان

نگاه ویژه دولت برای آب رسانی به روستاهای لرستان