مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:022022-12-18اقتصادي

مازوت سوزی در نیروگاه رامین /سلامت سوزی با مازوت تا کی؟!


سرپرست نیروگاه رامین اهواز از به کارگیری سوخت مازوت در روزهای اخیر در این نیروگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محسن حافظی سرپرست نیروگاه رامین اهواز، بکارگیری سوخت اضطراری در یکی از واحد های تولیدی نیروگاه رامین را عدم تامین گاز از سوی شرکت ملی گاز بدلیل برودت هوا و نیاز مردم مناطق سردسیر کشور به گاز عنوان نمود.

حافظی اظهار داشت: واحد های تولید برق این نیروگاه قابلیت استفاده از سوخت گاز و مازوت را دارد و در شرایط خاص و اضطراری که دچار محدودیت در تامین گاز می شویم ناگزیریم برای جلوگیری از قطع برق هموطنان و جلوگیری از بروز خاموشی ها از سوخت اضطراری به صورت محدود استفاده کنیم.

 وی با اشاره به اینکه تنها یک واحد از واحد های نیروگاه رامین از سوخت جایگزین استفاده می کند گفت: نیروگاه رامین دارای 6 واحد تولید برق است که هم اکنون یک واحد آن بدلیل تعمیرات اساسی از مدار خارج است و 4 واحد آن نیز در حال استفاده از سوخت گاز هستند.

نیروگاه اهواز سیستم کنترل آلاینده های سوخت مازوت ندارد مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در این خصوص گفته است متاسفانه هیچ سیستمی برای کنترل آلاینده های ناشی از سوخت مازوت در نیروگاه رامین اهواز تعبیه نشده است و در هر صورت باید برای مدت محدود این شرایط آلودگی را بپذیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی در نیروگاه رامین /سلامت سوزی با مازوت تا کی؟!

مازوت سوزی در نیروگاه رامین /سلامت سوزی با مازوت تا کی؟!