مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-18سياسي

تضارب آرا؛ راهی برای حفظ کارکرد حوزه و دانشگاه


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: تضارب آرا و حفظ کارکرد حوزه علمیه و دانشگاه باعث رشد خواهد شد.

- حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت سالروز شهادت آیت لله دکتر مفتح، اظهار کرد: دانشگاه و حوزه علمیه دو نهاد تصمیم گیرنده و سرنوشت ساز در کشور هستند که می توانند در رشد ایده های اعتقادی، فرهنگی و تربیت نیروهای کشور موفق باشند.

وی با بیان اینکه وحدت این دو نهاد می تواند مشکلات کشور و نظام را حل کند، افزود: این ایده در حیات شهید مفتح شکل گرفت و اکنون نیز گام هایی را می توان در این ارتباط برداشت.

جعفری با اشاره به نوع رفتار شهید مفتح در ایجاد و حفظ وحدت بین حوزه و دانشگاه، ادامه داد: تلاش و پیگیری های شهید مفتح سبب شد تا اقدامات ارزشی بین حوزه و دانشگاه شکل گیرد و در عرصه های مختلف نیز دغدغه های اصلی این عالم بزرگوار بحث وحدت حوزه دانشگاه بود.

وی با بیان اینکه تاثیرپذیری اقدامات شهید مفتح به حدی بود که بعد از شهادتشان نیز سالروز شهادت ایشان به اسم وحدت حوزه و دانشگاه شکل گرفت، تصریح کرد: هرساله در این روز جلساتی در حوزه و یا دانشگاه با حضور اندیشمندان این دو نهاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضارب آرا؛ راهی برای حفظ کارکرد حوزه و دانشگاه

تضارب آرا؛ راهی برای حفظ کارکرد حوزه و دانشگاه