مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-18ورزشي

تیم امید شمس آذر قزوین و چند گام تا صعود به لیگ برتر


در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال امیدهای باشگاه های کشور و در بازی های هفته دهم، تیم امید شمس آذر قزوین میزبان رایکا بابل بود و با 2 گل به برتری خانگی رسید.

- در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال امیدهای باشگاه های کشور و در بازی های هفته دهم، تیم امید شمس آذر قزوین، در ورزشگاه شهید رجایی قزوین میزبان رایکا از بابل بود و با 2 گل به برتری خانگی رسید.

شاگردان صادق افشار در تیم امید شمس آذر قزوین با شکست تیم بابل، به عنوان صدرنشین گروه شمال، یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ یک امیدهای باشگاه های کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم امید شمس آذر قزوین در ادامه این رقابت ها 2 هفته آینده برابر فجر سپاسی شیراز صف آرایی می کند و در صورت برد 2 بازی رفت وبرگشت، برای اولین بار در این رده سنی راهی لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور می شود.

شاگردان دقیقی فردا به میدان می روند در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور و دربازی های هفته پانزدهم تیم فوتبال شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه به مصاف خلیج فارس ماهشهر می رود.

این بازی دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 14:15 در حالی برگزار می شود که شمس آذر قزوین در صدر لیگ یک و تیم ماهشهر در مکان شانزدهم لیگ قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم امید شمس آذر قزوین و چند گام تا صعود به لیگ برتر

تیم امید شمس آذر قزوین و چند گام تا صعود به لیگ برتر