مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-18ورزشي

انتقاد تند سرمربی شریعت نوین مشهد از داوری ها در لیگ 3


معنای هند را هنوز متوجه نشدم، توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد ولی داور پنالتی اعلام نکرد.

- ایسنا/خراسان رضوی محمد آتی ترک گفت: معنای هند را هنوز متوجه نشدم، توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد ولی داور پنالتی اعلام نکرد.

محمد آتی ترک در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نخستین شکست شریعت نوین در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور اظهار کرد: در بازی با شاهین گرجی محله بهشهر، شریعت نوین واقعی نبودیم ولی با این وجود موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم، در دقیقه پنج بازی هم موقعیت صد درصد گلزنی را از دست دادیم.

وی با انتقاد از داور مسابقه ادامه داد: معنای هند را هنوز متوجه نشدم، توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد ولی داور پنالتی اعلام نکرد.

آتی ترک عنوان کرد: بر اثر یک غافل گیری دروازه تیم باز شد، به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که در بازی دقت لازم را داشته باشند ولی متاسفانه دروازه تیم باز شد و نتوانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم شریعت نوین گفت: داور سوت های پنجاه پنجاه را به نفع تیم حریف اعلام کرد ولی با این حال دنبال توجیه کردن نیستیم زندگی ادامه دارد، به این تلنگر نیاز داشتیم تا متوجه شویم که به جایگاه هیچ تیمی در جدول نگاه نکنیم و برای راه و هدفی که داریم با قدرت بجنگیم و برای قهرمانی تمام تلاش خود را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند سرمربی شریعت نوین مشهد از داوری ها در لیگ 3

انتقاد تند سرمربی شریعت نوین مشهد از داوری ها در لیگ 3