مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-18بين الملل

حمایت ترامپ از یهودیان با میزبانی آنها در خانه اش


دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا میزبان گروهی از یهودی های ارتدوکس در عمارت مارآلاگو بود اما هیچ اشاره ای به دیدارهای اخیرش با کانیه وست ، - دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا میزبان گروهی از یهودی های ارتدوکس در عمارت مارآلاگو بود اما هیچ اشاره ای به دیدارهای اخیرش با "کانیه وست"، رپر ضدیهودی آمریکایی و "نیک فونتس"، حامی برتری سفیدپوستان نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، گفته شده که ترامپ از کانیه وست که هیتلر را تحسین کرده، به خاطر آوردن فونتس به یک مراسم شام در مارآلاگو در 22 نوامبر خشمگین بود.

ظاهرا ترامپ نمی دانست فونتس کیست، اما کانیه وست گفته که این رییس جمهور سابق تحت تأثیر فونتس قرار گرفته است.

مایک پنس، معاون سابق ترامپ یکی از افرادی بود که از وی خواست به خاطر مراسم شام 22 نوامبر عذرخواهی کند و گفت، ترامپ به شدت قضاوت ضعیفی از خود نشان داده است.

ترامپ روز جمعه به مدت 24 دقیقه برای گروهی از یهودی های ارتدوکس که در عمارت مارآلاگو مهمانش بودند، سخنرانی کرد اما به دیدار 22 نوامبر هیچ اشاره ای نکرد.

ترامپ در کنفرانس معلمان و کارمندان بخش خدمات اجتماعی که توسط تورا یومسارا - انجمن ملی برای مدارس روزانه عبری (Torah Umesorah – National Society for Heew Day Schools) سازماندهی شده بود، گفت: من بهترین متحدی هستم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ترامپ از یهودیان با میزبانی آنها در خانه اش

حمایت ترامپ از یهودیان با میزبانی آنها در خانه اش