مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-18سياسي

«عصر جدید» و «خندوانه» را ما تعطیل نکردیم/ بنای مان حفظ افراد است


محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی ضمن اشاره به واکنش این سازمان به موضع گیری برخی فعالان صداوسیما در ناآرامی های اخیر، درباره برخی از حاشیه های این روزهای تلویزیون با مهر به گفت وگو نشست.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه مؤذن: تکیه برمهانی بر کرسی معاونت سیما، به عنوان یکی از مهم ترین و پرچالش ترین معاونت های سازمان صداوسیما قدری غیرمنتظره بود؛ محسن برمهانی که اردیبهشت سال جاری حکم این معاونت را با امضای پیمان جبلی دریافت کرد و جایگزین حمید شاه آبادی شد.

برمهانی شباهتی به تصویر کلیشه ای مدیران قبلی صداوسیما نداشت و در کارنامه اش بیش از هر چیز ساخت مستند و کارهای تولیدی و مدیریت بخش های بین الملل چند جشنواره به چشم می خورد؛ او از دانشگاه صداوسیما و از دل جریان مستندسازی سال های اخیر برآمده است.

این موقعیت تیغ دو لبه ای بود که می توانست هم به عنوان ویژگی مثبت او ارزیابی شود و نویدبخش اتفاقاتی تازه باشد و هم در نظر برخی به استناد همین ناهم خوانی با فضای مدیریتی، نگرانی هایی را ایجاد کند.

از آخرین سمت های برمهانی قبل از معاونت سیما، البته به مدیریت اداره کل تأمین برنامه های خارجی و رسانه بین الملل سیما هم می توان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصر جدید» و «خندوانه» را ما تعطیل نکردیم/ بنای مان حفظ افراد است

«عصر جدید» و «خندوانه» را ما تعطیل نکردیم/ بنای مان حفظ افراد است