مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-18سياسي

نشست صمیمی نمایندگان تشکل های دانشجویی با رییس دانشگاه مذاهب


نشست صمیمی نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی با حضور سید عباس صالحی ریاست دانشگاه، مدیر حوزه ریاست، معاونین آموزش و فرهنگی – دانشجویی و مدیران فرهنگی - دانشجویی در سالن نشست های دانشگاه برگزار شد.

- نشست صمیمی نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی با حضور سید عباس صالحی ریاست دانشگاه، مدیر حوزه ریاست، معاونین آموزش و فرهنگی – دانشجویی و مدیران فرهنگی - دانشجویی در سالن نشست های دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با محوریت روز دانشجو و ارائه دغدغه و مطالبات دانشجویی برگزار شد، نمایندگان تشکل های دانشجویی با اشاره به مباحث مختلف و مهم در راستای ارتقای دانشگاه به بیان مسائل پرداختند.

در این نشست دغدغه هایی در حیطه جذب و بورسیه دانشجویان خارج کشور، شهریه دانشجویان ارشد، معرفی و اشتغال زایی برای دانش آموختگان، ارتباط گسترده کانون های رسانه ای با روابط عمومی دانشگاه، بررسی وضعیت رفاهی و اساتید دانشگاه، جلسات مستمر با حوزه ریاست و ارائه نظرات، استفاده از ظرفیت های دانشجوهای تراز علمی، تبلیغات گسترده دانشگاه در فضاهای رسانه ملی، آموزش زبان های تخصصی خارجی، برگزاری اردو های علمی و تشویقی، گستردگی و ارتباط دانشکده های دانشگاه با همدیگر، ارتقای نشریه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی نمایندگان تشکل های دانشجویی با رییس دانشگاه مذاهب

نشست صمیمی نمایندگان تشکل های دانشجویی با رییس دانشگاه مذاهب